Terms of Shipping Products

  • Terms of Shipping Products

Returns & exchanges
We gladly accept returns and exchanges
Contact us within: 15 days of delivery
Ship items back within: 15 days of delivery
We don’t accept cancellations
But please contact us if you have any problems with your order.

This item can’t be returned or exchanged
Because of the nature of these items, we can’t accept returns for:
Custom or personalized orders
Items on sale

Conditions of return
Buyers are responsible for return shipping costs. If the item is not returned in its original condition, the buyer is responsible for any loss in value.

Shipments

  • You will be responsible for paying your shipping costs for the return of your product. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the refund will be deducted from the refund.
  • The return time varies depending on your place of residence
  • Only regular prices can be refunded, unfortunately you cannot return or exchange offered products.
  • Consider the following exceptions to the return and exchange policy:
    – The promotional products are final and can not be returned or exchanged
    – Returned products must still have the labels and be returned to the original packaging
    – Returned products must not have visible signs of wear or use
    – The product was delivered just like the order (size, style, design and color) cannot be returned or exchanged.

How can we help you if the package has not arrived or been lost?

  • If the product was lost to the shipping company and was not classified as deliverable, we will cover the shipping costs of the products. Send us an email with your name and order number.
  • If the Shipping Company has indicated that the package has been delivered to the address entered when the order was completed, but you have not received it, contact them and open a request for non-receipt of the product and send us the request number. If your product is not delivered within 10 working days of sending the request number to us, we will send it to you again free of charge.
  • If you have any further questions on returns, email us.

Επιστροφές & ανταλλαγές
Δεχόμαστε ευχαρίστως επιστροφές και ανταλλαγές
Επικοινωνήστε μαζί μας εντός: 15 ημερών από την παράδοση
Αποστολή αντικειμένων εντός: 15 ημερών από την παράδοση
Βασικά δεν δεχόμαστε ακυρώσεις.
Αλλά παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν έχετε προβλήματα με την παραγγελία σας.

Δεν είναι δυνατή η επιστροφή ή η ανταλλαγή αυτού του αντικειμένου
Λόγω της φύσης αυτών των στοιχείων, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές για:
Προσαρμοσμένες ή εξατομικευμένες παραγγελίες
Είδη προς πώληση με έκπτωση και προσφορές

Όροι επιστροφής
Οι αγοραστές είναι υπεύθυνοι για τα έξοδα αποστολής επιστροφής. Εάν το προϊόν δεν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε απώλεια αξίας.

Αποστολές

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, η επιστροφή χρημάτων θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
Ο χρόνος επιστροφής ποικίλλει ανάλογα με τον τόπο κατοικίας σας
Μόνο οι κανονικές τιμές μπορούν να επιστραφούν, δυστυχώς δεν μπορείτε να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε προσφερόμενα προϊόντα.
Εξετάστε τις ακόλουθες εξαιρέσεις στην πολιτική επιστροφής και ανταλλαγής:

  • Τα προωθητικά προϊόντα είναι οριστικά και δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλαχθούν
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να έχουν ακόμη τις ετικέτες και να επιστρέφονται στην αρχική συσκευασία
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν ορατά σημάδια φθοράς ή χρήσης
  • Το προϊόν παραδόθηκε ακριβώς όπως η παραγγελία (μέγεθος, στυλ, σχέδιο και χρώμα) δεν μπορεί να επιστραφεί ή να ανταλλαχθεί.

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε εάν το πακέτο δεν έχει φτάσει ή χαθεί;

Εάν το προϊόν χάθηκε από την Ταχυδρομική Εταιρεία και δεν ταξινομήθηκε ως παραδοτέο, θα καλύψουμε τα έξοδα αποστολής των προϊόντων. Στείλτε μας ένα email με το όνομα και τον αριθμό παραγγελίας σας.
Εάν η Ταχυδρομική Εταιρεία έχει δηλώσει ότι το δέμα έχει παραδοθεί στη διεύθυνση που καταχωρίστηκε όταν ολοκληρώθηκε η παραγγελία, αλλά δεν την έχετε λάβει, επικοινωνήστε μαζί τους και ανοίξτε ένα αίτημα για μη παραλαβή του προϊόντος και στείλτε μας τον αριθμό της αίτησης. Εάν το προϊόν σας δεν παραδοθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από την αποστολή του αριθμού αίτησης σε εμάς, θα σας το στείλουμε ξανά δωρεάν.
Εάν έχετε περαιτέρω απορίες σχετικά με τις επιστροφές, στείλτε μας email.
info@hellothessaloniki.gr

Shop

Follow Us on Instagram