Returns & exchanges
We gladly accept returns and exchanges
Contact us within: 15 days of delivery
Ship items back within: 15 days of delivery
We don’t accept cancellations
But please contact us if you have any problems with your order.
This item can’t be returned or exchanged
Because of the nature of these items, we can’t accept returns for:
Custom or personalized orders
Items on sale
Conditions of return
Buyers are responsible for return shipping costs. If the item is not returned in its original condition, the buyer is responsible for any loss in value.
Shipments
How can we help you if the package has not arrived or been lost?
Επιστροφές & ανταλλαγές
Δεχόμαστε ευχαρίστως επιστροφές και ανταλλαγές
Επικοινωνήστε μαζί μας εντός: 15 ημερών από την παράδοση
Αποστολή αντικειμένων εντός: 15 ημερών από την παράδοση
Βασικά δεν δεχόμαστε ακυρώσεις.
Αλλά παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν έχετε προβλήματα με την παραγγελία σας.
Δεν είναι δυνατή η επιστροφή ή η ανταλλαγή αυτού του αντικειμένου
Λόγω της φύσης αυτών των στοιχείων, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές για:
Προσαρμοσμένες ή εξατομικευμένες παραγγελίες
Είδη προς πώληση με έκπτωση και προσφορές
Όροι επιστροφής
Οι αγοραστές είναι υπεύθυνοι για τα έξοδα αποστολής επιστροφής. Εάν το προϊόν δεν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε απώλεια αξίας.
Αποστολές
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, η επιστροφή χρημάτων θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
Ο χρόνος επιστροφής ποικίλλει ανάλογα με τον τόπο κατοικίας σας
Μόνο οι κανονικές τιμές μπορούν να επιστραφούν, δυστυχώς δεν μπορείτε να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε προσφερόμενα προϊόντα.
Εξετάστε τις ακόλουθες εξαιρέσεις στην πολιτική επιστροφής και ανταλλαγής:
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε εάν το πακέτο δεν έχει φτάσει ή χαθεί;
Εάν το προϊόν χάθηκε από την Ταχυδρομική Εταιρεία και δεν ταξινομήθηκε ως παραδοτέο, θα καλύψουμε τα έξοδα αποστολής των προϊόντων. Στείλτε μας ένα email με το όνομα και τον αριθμό παραγγελίας σας.
Εάν η Ταχυδρομική Εταιρεία έχει δηλώσει ότι το δέμα έχει παραδοθεί στη διεύθυνση που καταχωρίστηκε όταν ολοκληρώθηκε η παραγγελία, αλλά δεν την έχετε λάβει, επικοινωνήστε μαζί τους και ανοίξτε ένα αίτημα για μη παραλαβή του προϊόντος και στείλτε μας τον αριθμό της αίτησης. Εάν το προϊόν σας δεν παραδοθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από την αποστολή του αριθμού αίτησης σε εμάς, θα σας το στείλουμε ξανά δωρεάν.
Εάν έχετε περαιτέρω απορίες σχετικά με τις επιστροφές, στείλτε μας email.
info@hellothessaloniki.gr
LUXURY CONCIERGE & PRIVATE TRAVEL SERVICES
Registration Code Number: 155899506000
Γίνετε μέλος στο VIP Club του Hello Travelers και δώστε την δυνατότητα στα μέλη μας να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε!
Product Enquiry